Ahogy a legtöbb weboldal, a miénk is sütiket (cookie-kat) használ a nagyobb felhasználói élmény érdekében.
A böngészés folytatásával Ön hozzájárul a sütik használatához.
Termékek Menü
06 30/670-85-00

Vásárlási feltételek

 

Fjallraven-shop.hu

Általános Szerződési Feltételek

 A GRUBE Kft. általános szerződési feltételei

I. Bevezető rendelkezések

  1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSzF) a Grube Kft. (továbbiakban Szállító), valamint a megrendelő (a továbbiakban Megrendelő) mint távollevők között telefonon vagy a www.fjallraven-shop.hu webhshopon (továbbiakban: „webshop”), telefonon, levélpostai küldeményként, emailben illetve faxon keresztül létrejövő szerződésekre irányadó.
  2. Szállító adatai: 
    Grube Kft. (székhelye 2030 Érd, Kadarka u. 1.)
    Cégjegyzékszáma: 13-09-084554
    Nyilvántartást vezető hatóság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
    Adószáma: 11784016-2-13
    Telefon: 06-23-521-670
    Fax: 06-23-521-675
    Email: info@grube.hu
  3. A Szállító a Megrendelő általános szerződési feltételeinek egyidejű alkalmazását kizárja.
  4. Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: „ÁSzF) a visszavonásig hatályban maradnak.
  5. Jelen ÁSzF értelemében fogyasztó: a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. tv. alapján fogyasztónak minősülő természetes személy Megrendelő, ezért kérjük vegye figyelembe, hogy például a gazdasági társaságok nem minősülnek fogyasztónak, így rájuk az ÁSzF bizonyos rendelkezései nem lesznek irányadók (pl. V. fejezetben foglalt elállás/felmondás).

II. Vásárlás, szerződéskötés menete a webshopban

  1. A webshopban történő vásárláshoz a www.fjallraven-shop.hu weboldalon történő előzetes regisztráció szükséges, amelyet a „Regisztráció” feliratra kattintva lehet megtenni. Ön dönthet úgy is, hogy regisztráció nélkül vásárol, ekkor azonban utólag nem fogja tudni nyomon követni a megrendelése aktuális állapotát a webshopban.
  2. A regisztráció során alábbi vásárláshoz és a szállításhoz nélkülözhetetlen adatokat kell megadni:
    1. Bejelentkezési alapadatok: felhasználónév, email-cím, jelszó,
    2. Számlázási cím: vezetéknév, utónév, cégnév, jogi személy neve, ország, irányítószám, település, utca, házszám, jogi személy esetén székhely, adószám.
    3. Szállítási cím: a Számlázási címnél megjelölt adatok, amennyiben a számlázási és a szállítási cím eltér egymástól.
    4. Telefonszám: megadható a kapcsolattartás és a kiszállítás megkönnyítése érdekében.
    5. A regisztráció során megadott jelszavát kérjük, hogy minden esetben kezelje bizalmasan, mert a Szállító nem felel azért, ha a Megrendelő a jelszavát nem kellő gondossággal kezeli és az jogosulatlan személy számára is hozzáférhetővé válik. Amennyiben Ön elfelejtette a regisztráció során megadott jelszavát, az „Elfelejtettem a jelszót” gombra kattintva új jelszót kérhet, amelyet az új jelszót tartalmazó emailben megjelölt korlátozott ideig tud használni, ezért azt haladéktalanul meg kell változtatnia.
    6. A regisztrált Megrendelő a kiválasztott terméket, pontos darabszámát is megadva a „Kosárba teszem” ikonra kattintva helyezi el a (virtuális) kosarában. Amennyiben Megrendelő további terméket kíván megvásárolni, kiválasztja a „Tovább vásárolok” gombot. Amennyiben a vásárlást befejezte, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termékeket és azok darabszámát. A „X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát, ezt követően automatikusan frissül a kosár tartalma. A kosár tartalmát a „Kosár megtekintése” ikonra kattintva tekintheti meg.
    7. Ezt követően a Megrendelő kiválasztja a szállítási és a fizetési módot az alábbi III. fejezet szerint:
    8. A fenti adatok megadását követően Megrendelő a ”Rendeléselküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is fűzhet a megrendeléséhez.
    9. Megrendelőnek módja van az adatbeviteli hibák javítására is, mivel a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza lehet lépni az előző fázisba, ahol javítani lehet a bevitt adatokat.
    10. A rendelés elküldéséről a Megrendelő e-mail-ben visszaigazolást (tértivevény) kap, amely csak rendelés Szállító általi kézhezvételét igazolja, de nem minősül a rendelés elfogadásának. A megrendelés elküldése a Szállító részéről ajánlati kötöttséget keletkeztet. Amennyiben a visszaigazolás (tértivevény) a Megrendelő megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül Megrendelőhöz nem érkezik meg, Megrendelő az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szállítóhoz, illetve a Megrendelőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szállító nem vállal felelősséget azért, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Megrendelő rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
    11. A szerződés a felek között akkor jön létre, amikor a Megrendelő megrendelését a Szállító rendelés-visszaigazoló emailben visszaigazolja.
    12. A megrendelés adatait a Szállító tárolja, és az az Ön részére is hozzáférhető, ha regisztrált a webshopban. A rendelés részleteit a Szállító által küldött rendelés- visszaigazolás is tartalmazza.
    13. A Megrendelő a webshopon kívül, telefonon vagy email útján is tud rendeléseket leadni. Amennyiben Ön a webshopban megadott rendelését telefonon szeretné módosítani, a módosítást emailben igazoljuk vissza Önnek.

    III. Szállítási és fizetési feltételek

    1. A webshopban feltüntetett árak - külön kikötés hiányában - nem tartalmazzák a szállítás, szerelés és az üzembehelyezés ellenértékét, tartalmazzák azonban az ÁFÁ-t. A webshopban megjelölt árak visszavonásig, az akciós árak pedig az akció feltételei szerint, a készlet erejéig és az akció feltüntetett időtartama alatt érvényesek.
    2. A termékek szállítása a Megrendelővel való megegyezés alapján postai úton vagy futárral történik ill. a Megrendelő jogosult azt személyesen átvenni a Szállító székhelyén. Bizonyos termékek esetén a szállítás közvetlenül külföldről a Megrendelő részére történik, azonban erről és ezen kiszállítás költségeiről a Megrendelőt előzetesen tájékoztatjuk. Több termék egyidejű megrendelése esetén a Szállító részteljesítésekben is teljesíthet. Egyéb esetben az összes megrendelt terméket egyben szállítja le akkor, amikor valamennyi termék rendelkezésére áll.
    3. A kárveszély a Megrendelőre a termék átvételének időpontjában száll át.
    4. A megrendelt termékek esetén a Szállító szállítási költséget számít fel a Megrendelőnek, az igényelt számítási mód alapján, a kiszállítási végző cég mindenkori díjszabása szerint. Ezen díjak a „Szállítási információk” menüpont alatt elérhetők. Amennyiben a Szállító a megrendelt termékeket csak több részletben tudja kiszállítani, akkor a szállítási költség rész-szállításonként – az adott részszállítás adatainak figyelembevételével - kerül felszámításra.
    5. Személyes átvételre is lehetőség van a Szállító székhelyén, melynek természetesen nincsen szállítási díja.
    6. A megrendelt termékek kiszállítása a választott szállítási módtól függően jellemzően munkanapokon 8-17 óra között történik.
    7. A Szállító a termékek árát, valamint azok lényeges tulajdonságait tartalmazó leírását a tőle elvárható legnagyobb gondossággal végzi, azonban ennek ellenére esetlegesen technikai, adatrögzítési, fordítási illetve nyomdai hibák előfordulhatnak. Ezen hibákért a Szállító ajánlati kötöttséget nem vállal. Ilyennek minősül különösen az az eset, amikor a kiszállítandó termék színe a képen láthatóétól eltér. Lehetséges olyan eset, hogy a Szállító legnagyobb gondossága ellenére (technikai vagy más okokból) az ésszerűen tájékozott Megrendelő számára is nyilvánvalóan téves ár kerül feltüntetésre. Ebben az esetben Szállító nem köteles a terméket ezen a téves áron értékesíteni a Megrendelő részére, hanem jogosult a termék valós árát érvényesíteni. Amennyiben a Megrendelő ezen a valós áron nem kívánja a terméket megvásárolni, a rendelésétől jogosult elállni.
    8. A Szállító fenntartja a jogát a termékek műszaki, ill. egyéb jellemzőinek változtatására, ezért a Megrendelő – a megrendelés elküldése előtt - kétség esetén minden esetben kérjen tájékoztatást az adott termék aktuális jellemzőiről.
    9. A termékek szállítási határidejére a Szállító egyedileg tesz ajánlatot a Megrendelőnek.
    10. Mivel a Szállítóhoz a megrendelések folyamatosan érkeznek, ezért nyitva tartási időben a lehető legrövidebb időn belül megtörténik a feldolgozás. Munkaidő után vagy hétvégén, munkaszüneti napon beérkező megrendelések azonban csak a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.
    11. Csúcsidőszakban pl. karácsony előtti időszakban a megnövekedett rendelésszám miatt a feldolgozás folyamata lassúbb lehet.
    12. Amennyiben a Szállító a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Megrendelő által esetlegesen fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríteni a Megrendelő által megadott bankszámlaszámra vagy postai úton pénzküldeményként. A Szállító a megrendelt termék hiányában helyettesítő terméket nem küld.
    13. A termékek ellenértékének fizetése történhet utánvéttel, Szállító székhelyén történő átvétel esetén személyesen ill. átutalással, azonban a Szállító fenntartja a jogát arra, hogy egyes Megrendelők esetén bizonyos fizetési módot egyoldalúan előírjon.
      1. Az előre utalás esetén Megrendelő elektronikus úton küld egy számlát a Megrendelőnek, amelynek a végösszegét Megrendelőnek átutalással kell kifizetni a Szállító által megadott bankszámlaszámra. Az utalásban közleményként a megrendelésszámot kell beírnia.
      2. Utánvét esetén a Megrendelő a termék árát annak átvételekor köteles készpénzben fizetni a futár/kézbesítő részére.
      3. Személyes fizetés: Megrendelőnek lehetősége van személyesen, Szállító üzletében kifizetni a megrendelt termék vételárát.
    14. Késedelmes fizetés esetén a Szállító a mindenkori Polgári törvénykönyvben meghatározott mértékű késedelmi kamatra jogosult. A Megrendelő fizetési késedelme esetén a Megrendelő valamennyi, Szállítóval szemben fennálló, de még nem lejárt követelése is azonnal esedékessé válik.
    15. Szállító tulajdonjogát mindaddig fenntartja a leszállított termékek felett, ameddig a Megrendelő a Szállítót a szerződésből származó valamennyi igény tekintetében ki nem elégítette. Ezt megelőzően a termékeket nem lehet elzálogosítani vagy más módon biztosítékul lekötni.
    16. Megrendelő köteles a csomagot a kézbesítéskor, a kézbesítő jelenlétében ellenőrizni. Ha a csomag sérült arról jegyzőkönyvet kell felvenni, mivel utólagos reklamációt sajnos nem áll módunkban elfogadni, Javasoljuk, hogy sérült csomagot ne vegyen át! Kérjük továbbá, hogy az átvett csomag tartalmát a kézbesítéskor ellenőrizze és szíveskedjen a Szállítóval haladéktalanul közölni, amennyiben a csomag kibontásakor hibát vagy hiányosságot észlel. Az esetleges reklamációk érdekében a Megrendelő köteles a termék átvételét és a vételár kifizetését igazoló bizonylatokat megőrizni, és adott esetben a Szállítónak bemutatni.

    IV. Jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság

    1. Szállító a kötelező jótállás alá tartozó termékekre fogyasztókkal szemben a jogszabály által előírt jótállást vállal. A kötelező jótállás alá nem eső termékek esetén a Szállító a gyártó által esetlegesen vállalt időtartamra és feltételek mellett vállalhat jótállást. Utóbbiak konkrét feltételeiről a Szállító a Megrendelő kérésére részletes tájékoztatást ad.
    2. A jótállásra, kellékszavatosságra és termékszavatosságra vonatkozó, fogyasztókra irányadó feltételeket jelen ÁSZF 2. sz. melléklete tartalmazza a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (továbbiakban:”Korm. rendelet”) 3. sz. melléklete alapján. Amennyiben a Megrendelő nem minősül fogyasztónak, akkor csak a vonatkozó jogszabályok által előírt, szavatossági igényekkel élhet - amennyiben jelen ÁSzF eltérően nem rendelkezik.

    V. Elállási/Felmondási jog

    1. Amennyiben a Megrendelő a Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül, őt távollevők között kötött szerződés esetén indoklás nélkül elállási/felmondási (továbbiakban együttesen: „elállási jog”) jog illeti meg, amelyet a fogyasztó termék adásvételére irányuló szerződés esetén
      1. a terméknek,
      2. több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
      3. több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
      4. ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
      5. a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 30 (harminc) napon belül gyakorolhatja.
    2. A fogyasztónak nem minősülő Megrendelőt indoklás nélküli elállási jog nem illeti meg. A hatályos szabályozás értelmében fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
    3. A fogyasztó ezen elállási jogát
      1. letölthető nyilatkozat-minta felhasználásával;
      2. az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján (emailen, postai úton, faxon stb.) gyakorolhatja.
    4. Ön emailben is megküldheti az elállási/felmondási szándékát egyértelműen kifejező nyilatkozatát. Ha Ön emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését emailben haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.
    5. Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát 30 napon belül – vagy az elállási jogról való tájékoztatás elmaradása esetén 12 hónap + 14 napos határidőn belül - elküldi.
    6. Ezen indoklás nélküli elállás esetén a fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül visszaküldeni. Elállás esetén a Megrendelő a termék használatára nem jogosult, azt kizárólag olyan mértékig próbálhatja ki, amint azt az üzletben történő vásárlás során tehetné. Megrendelő köteles az elállás esetén a terméket bontatlan vagy kibontott de sértetlen állapotban, hiánytalan, tiszta, eredeti gyári csomagolásban visszaküldeni a Szállító részére a termék esetleges alkotórészeivel együtt (pl. cipőfűző, talpbetét, árucimke stb.). A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie.
    7. Elállás esetén a fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Kérjük tehát, hogy a visszaküldendő terméket ne használja, mivel ellenkező esetben ennek költségeit Önre kell hárítanunk.
    8. A Szállító elállás esetén, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a fogyasztó a felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) Szállító a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. Amennyiben a fogyasztó a terméket a Szállító székhelyén vette át, és készpénzzel fizette, akkor a vételár készpénzben történő visszafizetésére a Szállító székhelyén kizárólag munkanapokon 8-16 óra között van lehetőség. Amennyiben a fogyasztó ettől eltérő időpontban hozza vissza a terméket, akkor a Szállító a vételár-visszatérítést banki átutalás formájában teljesíti.
    9. Ha a Szállító nem ajánlotta fel, hogy a terméket elállás esetén visszafuvarozza, akkor jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket.
    10. A Korm. rendelet 29.§ (1) bekezdésében foglalt esetekben a fogyasztót elállási jog nem illeti meg. Így különösen nem gyakorolható az elállási jog a.) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; b.) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; c.) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (Pl. zárt csomagolású fehérnemű, alsóruházat és zokni, harisnya stb.) d.) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta; e.) 3. kategóriájú egyéni védőeszköznek minősülő termékek esetén (pl. amelyek a magasból történő leesés, zuhanás ellen védenek, mint kötelek, sisakok, hevederek, karabinerek stb.)
    11. Szállító az egyedi ajánlatban tájékoztatja a fogyasztót arról, hogy az általa megrendelt termék nem előre gyártott, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítanak elő, vagy olyan termék, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak mivel ezen termékeknél a fogyasztó fenti elállási joga nem áll fenn.
    12. Amennyiben a Megrendelő a terméket bármilyen további okból (csere stb.) visszaküldi a Szállítónak, köteles azt az eredeti hiánytalan csomagolásban bérmentesítve visszajuttatni. Utánvéttel vagy portóval feladott terméket a Szállítónak nem áll módjában átvenni. Amennyiben a termék visszaküldésének oka megalapozott szavatossági igény, akkor a visszaküldés indokolt költségeit a Szállító megtéríti a Megrendelőnek.

    VI. Panaszkezelés

    1. Szállító törekszik valamennyi megrendelést kifogástalan minőségben teljesíteni. Amennyiben Megrendelőnek mégis panasza merül fel a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát szóban, e-mailben vagy postai úton, levél útján is közölheti.
    2. Szállító a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szállító a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Megrendelőnek. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szállító a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Megrendelőnek.
    3. Az írásbeli panaszt a Szállító 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésre bemutatja.
    4. A Szállító felhívja a figyelmet arra, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. A Pest Megyei Békéltető Testület elérhetőségei: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240., levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81.
    5. Amennyiben a Feleknek a szerződésből származó jogvitájukat nem sikerül békés úton rendezni, úgy erre az esetre a magyar bíróságok illetékességét kötik ki.
    6. Felhívjuk a figyelmét, hogy panaszával a magyar nyelvű online vitarendezési fórumhoz is fordulhat az alábbi elérhetőségen .

    VII. Egyebek

    1. Jelen ÁSZF alapján létrejövő szerződés a felek között írásbeli szerződésnek minősül, azt a Szállító iktatja és az a webshopban utóbb is hozzáférhető lesz Önnek (2001. évi CVIII. tv. 5.§). Szerződéskötés kizárólag magyar nyelven történik.
    2. Jelen ÁSzF alapján létrejövő szerződésre magatartási kódex nem irányadó.
    3. A szerződés, valamint jelen általános szerződési feltételek által nem rendezett kérdések tekintetében a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. tv.), valamint az egyéb hatályos magyar jogszabályok rendelkezései az irányadók.
    4. Szállító kötelezettséget vállal arra, hogy a Megrendelő adatait az adatvédelemre vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően külön Adatvédelmi tájékoztató szerint kezeli.
    5. Amennyiben a Megrendelő a szerződéssel, ill. annak teljesítésével kapcsolatban panaszt vagy észrevételt kíván tenni, azt a Szállító székhelyén – amely azonos az üzleti tevékenység helyével - az alábbi elérhetőségeken teheti meg:
      Személyesen: Grube Kft. 2030 Érd, Kadarka u. 1., munkanapokon 8-16- között
      Telefonon: 06-23-521-670
      Faxon: 06-23-521-675
      Emailben: info@grube.hu
    6. Jelen ÁSzF annak keltétől visszavonásig hatályos, és a Megrendelő jogosult azt bármikor egyoldalúan módosítani.

     

    Érd, 2018. május 1.
    Grube Kft.